oh I wish I was a..

jag vill förlänga mitt hår. dirr! jag är trött på mitt dumma hår som aldrig växer. sen tänkte jag färga det nu någon gång också.. jag är trött på att låta skiten växa ut..
jag är nog trött på mycket idag. dock längtar jag till mina fotosessioner som jag har på gång med jenny, malin och helene. det kommer bli gutt.
vad har hänt i skolan idag folks? jag är trött på min oseriösa skola där man inte lär sig något utan mest slösar sin tid. eller är det bara jag som känner så?
nu ska jag leta upp den där sladden till datorn som alltid gömmer sig.



love,emma!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vi hade ensemble idag och där delade vi in oss i grupper. Vi ska ju ut och spela på dagis om några veckor så nu ska vi repa barnlåtar. Kommer nog bli riktigt skoj. Haha

2010-01-12 @ 19:51:24
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0