i've got a feeling.

Paradise Hotel på tv, mums. det är tv i min smak. Folk får dissa om dom vill men jag gillar det :D
dessutom har jag köpt skor idag, ett par som jag blev helt förälskad i. Jag ska försöka lägga upp en bild på dom. Dom är hyper :D äntligen ett par stövlar som faktiskt sitter åt över min smalben! det brukar inte hända :P
Oh, imorgon måste jag komma i luckan och lägga in bilder från Alex födelsedag. jag kunde gjort det nu, men jag sitter på mammas dator.


random bild som alex skickade till mig, jag som trodde han skickade något gulligt.
men han gillar ju korv så....... antar att det var något bra..?


Har ni hört om Dessies.se/dessie.se? Den "kända" bloggerskan som har haft sin blogg på någon annans domän och sen när ägaren till domänen tar bort hennes blogg så stämmer hon honom. Klicka in på Existenz.se och kolla länken Den kända bloggerskan blir ägd.



love,emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0