baksmällan sitter som en smäck!

Igår var jag galet idiotfull och det var inte meningen alls att det skulle bli så!
Jag badade nästan näck i en jacuzzi och jag sov i ett vanligt badkar hos alex.
Hmm, idag mår jag nog lite som jag förtjänar trots allt......
   Ikväll äre cruising i Ystad och det är klart att jag ska dit! :D Massa fina bilar och trevligt folk *thumbs up*
Eddie ska köra en fin camaro ss från 67 och min syster ska köra nån stor cheva cab också från ungefär den tiden.
Underbart :D
   Det känns som om jag fortfarande är full och svamlar så jag ska snart sluta skriva känner jag ;(
   Nationellt prov i engelska igår, och det gick nog helt ok faktiskt. Jag får nog godkänt iallafall och det är allt jag behöver i det ämnet, med min IG varning i bagaget så ;(



love,emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0