tankar och ord.

Ikväll/inatt har det varit många tankar som snurrat runt i mitt huvud. Relationer betyder uppoffringar, men hur mýcket ska man offra innan det slutar vara värt det? Nu är det inte så att jag tänker göra slut med Alex, men jag funderar på hur mycket vår kärlek är värd. Var tar kärleken slut och var börjar ledan? En viss person sa; "ni har väl fönstret öppet jämt för att det inte ska lukta så jävla mycket fitta där inne!"  Är det värt att stå ut med sådant? Den piken gjorde nämligen väldigt ont.. Hur mycket ska man stå ut med?!
   Tanken på att flytta hemifrån har också slagit mig. Att bo ensam, sköta sig själv helt, inte kunna lägga över det tråkiga på mamma/pappa, är inte det en lite skrämmande tanke? Det skrämmer mig kan jag säga! I snart 18 år har jag varit beroende av dessa två, och nu ska jag snart stå på egna ben..
   Jag ska svara på en kommentar jag fick av Jim innan jag glömmer det ; Visst kan jag fota The Recon en dag :) Ni kan inte förvänta Er super proffsiga bilder, men jag kan lova att jag ska göra mitt bästa för att göra Er nöjda!
   Aberopå fota, imorgon kommer Jenny hit och ska bli fotad. Jag har just nu ingen riktig pepp, men jag kommer säkerligen ha det imorgon. Det är roligt att få träna på porträtt, för det är det jag vill syssla med senare i livet. En sak jag lärt mig är att man kommer ingenstans här i livet om man inte är bäst. Allt kreativt man vill syssla med, t ex musik & fotografering, måste man vara bäst på. Det finns så många som slåss om utrymmet att man lätt försvinner bort i mängden. Tyvärr....
   Jag vill veta hur man lägger upp flera bilder på bloggen samtidigt, så vet nån kan ni gärna få säga till. Även ni som vet hur man får in en egen bannér kan ju höra av er. Tacktack :)




Min handmodell är min alltid så sköna Jenny.





love,emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0