sovasovasova.

Jag har inte uppdaterat på länge, känner mig lite som en skurk, så förlåt!
   Ikväll har Alex varit snäll och byggt ihop min och catrins dator, eller ja byggt våra var för sig liksom, så jag och catrin har bedrivit en bra stund med att snacka skit och kolla tv. Pratade lite om bloggar och sånt och kom då på att jag inte uppdaterat på länge. Det var inte förrän nu datorn gick igång så passar på att skriva några rader.
   Hultsfred (som är det senaste jag skrev om) var verkligen skit kul. För de som inte festat ute i en vecka kan jag berätta att man får en HELT annan fylla.. på gott och ont om man säger så. Men jag hade roligt iallafall! Mycket bra musik och väldigt mkt roligt folk. Jag och Elin hittade till och med en festivalpräst ^^ som rökade vattenpipa?! när folk frågade vad han hade för tobak svarade han att det var den heliga anden?! haha, rolligt var det iallafall.  Nu när jag fått igång datorn ska jag få ordning på lite bilder och så och sen ska min facebook uppdateras med roliga bilder!
   Sommarens bästa konsert; Timbuktu, Mando Diao, Melody Club oc´h många fler, så många bra!
   Sommarens sämsta konsert; Thåström!!! Man blev ´ju helt dum i huvudet av att lyssna på skiten (för att uttrycka sig milt). Psykadeliskt ljud med massa bas och blinkande lampor?!?!?!?!??!



HELENE, KLIPP MIG! I NEED IT, AND YOU SO BAD! <3




love,emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0