long time, no see.

guess whos back?!
   dagens funderingar har varit runt det här fenomenet kallat festival. Det är en stor grej som dagens ungdomar uppskattar att göra under sin sommarperiod. Varför det är så stort vet jag inte, då jag aldrig varit på en festival, så jag har bestämt mig för att ta reda på det. Hultsfred 09 är festivalen som ska granskas i sömmarna. Kan nog bli kul! :)

   Nästa subject är om att göra en egen hemsida. Jag håller på med det på datorkunskapen, och jag tycker
att det är jätte härligt! Jätte kul verkligen, för det är något som jag länge velat lära mig. Just nu ser den lite tråkig ut,
men det kommer nog bli något av det också en dag : ) jag berättar mer senare!

på fredag äre tatuerings dags, heja heja!


love,emma!

Kommentarer
Postat av: Helene

TATUERING?? :O <3

2009-02-17 @ 16:07:04
URL: http://hilaiijnen.blogspot.com
Postat av: Kicki

Ska du tatuera dig? :O :D

2009-02-17 @ 17:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0