hajhaj.

nu var det längesen jag skrev, men jag har ingeting att skriva om. Förra veckan var det turné med klassen, vilket var skit skoj, och veckan innan var det sceniskt musikprojekt! två roliga veckor i skolan var precis vad jag behövde nu på vintern.
jag måste bara skriva in Thereses blogg, så kan titta på hennes nyfödda dotter Saga :) Thraiis.blogg.se
annars ska jag titta på tapeter med mamma idag, eftersom jag är ledig :D o imorgon har jag två konserter (Y) o det kommer bli asnice! 








Ungdomenshus i Ystad klockan 1900 ES3MKs turné. Be There!
love,emma

Kommentarer
Postat av: Sabrine

Thats true! Fin blogg och god jul på dig! =)

2009-12-24 @ 09:14:24
URL: http://sommarfjaril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0