nothing else I can say.

Det händer bannemig inte mycket idag! vädret är aptråkigt och jag har faktiskt egentligen ingen lust att göra något.
   innan följde jag med mami till mormor en stund och fixade hennes kanaler till rätt plats, och nu ska jag ta min kära moped och köra till torget och handla till henne!
   Jag tänkte tipsa om två bloggar som jag faktiskt följer ; ticktickboooom.blogg.se & aangeeelica.blogg.se    helenes och angelicas bloggar, läsvärda och uppdaterade!

   "hon träffade en babian på stan"



love,emma.

Kommentarer
Postat av: angelica

sv: tack :D:D <3 like it myself också :D hihi



nawe, okej. nej men jag ska var försiktig om jag nu köper de :P alla nya mobiler suger typ :P haha

2009-08-17 @ 18:19:14
URL: http://aangeeelica.blogg.se/
Postat av: Helene

JOOOO! klart du var, de andra var typ suddiga, så blev tvungen att ta denna (a) hihi. sötis! ojoj, jodå, han var bra, lite trist att jag inte kunde hans låtar bara :(

2009-08-17 @ 19:47:21
URL: http://ticktickboooom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0