en bra vecka!

Denna veckan har varit ´sååå bra, och det kommer bara mer bra. Helt tokigt ju! Det är sånt här flyt som gör mig lycklig!


Måndag`; fotosession med Angelica (angeeelica.blogg.se) och sen lite mys med trevliga tjejer en stund.
Tisdag; hemma och bara tog det lugnt, planerade resten va veckan!
Onsdag; åka och våldgästa (våldta) de nya ettorna med lite trevligt folk. Alex är söt och köra oss!
Torsdag; fotosession med jenny i malmö! asnice!
Fredag; mikaela fyller år och ska firas, det är alltid roligt att träffa henne! även skolan börjar, bra och dåligt?!
Lördag; angelicas artonårs fest, apkul!
Söndag; bakfylla?!


låter det inte toppen! :D


jag bifogar en bild på söthanna  som jag klippt ihop!






ska lägga upp lite bilder från Angelicas fotosession när jag kommer hem till vollsjö!



love,emma!

Kommentarer
Postat av: angelica

sv: oh tack så jätte mycket söte! hihi



tack för du ville fota :)<3

2009-08-26 @ 15:55:27
URL: http://aangeeelica.blogg.se/
Postat av: Helene

hihi, jadå! visst var det bra :D nja, äsch då, man måste ju ställa upp för sina kompisar, jag hade ändå andreas att mobba resten av kvällen så (a) hihii. åhåhåh, ses på lördag! <3

2009-08-27 @ 16:35:30
URL: http://hholmstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0