musiktips och liknande!

Nu har jag några musik favoriter i min spelare som jag tänker dela med mig av :D

*Radiohead - underbart band, lite synthpop eller något, jag är dålig på att rubricera musik, men dom är verkligen väl värda att peeka in !
*Timbuktu - åh, han är min guuuud! Sedan många år tillbaka har Timbuk varit min stora kärlek och fortfarande gör han mig lika glad. Hans musik passar oavsett vilket humör man är på. Tacka vet jag Timbuktu!
*ABBA - En sån klassiker, och hur underbart känns det inte att få höra tonerna av 70 talet skrålandes i din spelare? Mycket bra, jag säger då det!
*NOFX - alldeles nyligen fick jag för mig att kolla in NOFX och jisses vilken glad överaskning. Superbra band med schyst sound som faktiskt gjorde mig gladare än jag trodde!
*KoRn - en gammal goding som jag aldrig växer ur! Det blir inte mycket bättre, verkligen inte.
*Marilyn Manson - Detta är inte vad många tror att det är. Döm inte honom innan ni har hört hur han låter. Underbar röst!
*Escape the Fate - Nu var det ett tag sedan men ooooh vilken gåshud jag får när jag hör "my apocalypse" Growlande och vacker melodi, Jummy! Texterna är tänkvärda som bara den!

Hoppas det är något ni gillar. Det är så mycket i skolan nu för tiden´, och så mycket på fritiden att jag aldrig hinner skriva! Jag ber om ursäkt och lovar att återkomma :)

love,emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0