helgens trevligheter.



Helgen har bjudit på mycket skratt och trevligheter och jag vill skicka en hyvens hälsning till Kicki och Doffe som tillsammans med Phille har gjort denna helgen bra!
   Lördagen började med mat hos mormor Anna (Philles mormor)  och jag måste medge att hon lagar super god mat för att vara 87 år. Sen på kvällen åkte jag och Phille till Kicki och Doffe och så sjöng jag och Kicki singstar i flera timmar tills vi var alldeles hesa, ack så underbart! Söndag middag väcktes vi av att Doffe ringde, och så stack vi ut och fiska minsann. Eller ja, pojkarna fiskade och jag tog en massa foton. Ett trevligt sätt att spendera en söndags eftermiddag på :)
   Nu kommer lite funderingar, för det var ett tag sedan! Vikt, varför är alla (de flesta iaf) så fixerade vid sin vikt? Så länge man trivs med sig själv så spelar det väl ingen roll om man väger 50 kilo eller 70 kilo? Jag trivs inte riktigt med min kropp just för tillfället, men eftersom jag är för lat för att motionera bort eländet så har jag nu bestämt mig för att gilla läget. Det är så jag ser ut. Punkt slut!


love,emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0