Julia är min enda lycka!

 faster&fasters älskling!


"it takes a fool to remain sane" beskriver verkligen mina känslor just nu, förklarar verkligen vad som pågår! Jag är inte ett dugg vettig, jag tänker ovettiga tankar om allt och ingenting och jag försöker välja mellan två underbara människor. Jag slits mellan två helt olika världar som ändå är så lika. Det är svårt och det gör ont! Men vad vore livet utan sina upp och ned gångar?!
   Jag har en krönika som ska skrivas, och jag orkar inte. jag vet att jag ska upp om sex timmar och här sitter jag utan en tanke på att sova, nyduschad och klar! Jag luktar gott iallafall, för att vara lite positiv!
   Söndag - Tisdag har jag sovit i Svarte hos Catrin&Alex , vilket har varit underbart skönt. Komma ifrån lite, till en familj som verkligen känns super chill. Jag tror jag ska adoptera in mig i deras källare, och jag tror nog att Judith också vill vara med. Va säger ni, är inte det en bra idé?
   Pappa kom hem ikväll och jag blev så lycklig att jag sprang till honom och kramade honom, precis som när jag var liten. Jag har svårt att erkänna det tror jag, men jag saknar verkligen min pappa när han jobbar under veckorna. Han kör lastbil och ibland (oftast) så åker han tidigt måndagmorgon och kommer hem sent fredag kväll. Mamma är dessutom i övergångs åldern och är kranky som fasen hela tiden.
   Något positivt mitt i gnället är att jag har färgat håret och klippt det :D eller ja, catrin färgade det och klippt det åt mig. Människan hade aldrig klippt någon i hela sitt liv och så sätter hon saxen i mitt och gör det så jävla tjusigt så det inte är sant?! Hon är otrolig den där Catrin, må jag säga! Så nu är jag vitblond och kortklippt , and I like it!
   Om en vecka är jag i Turkiet och ni ska vara så jävla avundsjuka! :D


love,emma!

Kommentarer
Postat av: Jim

Sv; hihi^^

2008-10-15 @ 01:44:28
URL: http://pinkpoo.blogg.se/
Postat av: Kicki

vill se ditt håååår :D

2008-10-15 @ 16:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0