vänskap

 jenny, emma, catrin


det är när allt är svårt och jobbigt som man behöver sina vänner. jag kan inte uttrycka hur glad jag är att jag har mina! jag har inte varit så glad på hösten som denna, på flera år. vänskap är det viktigaste man har!
   helgen har varit mys, hemma med mamma och pappa. i söndags åkte jag till alex och catrin i svarte. det var lysning inför bröllopet på nyår så dit åkte vi. lite läskigt att träffa släkt, men det gick bra.
   musiktips har dessutom: "missy higgins - scar" den är underbar! musiken är alltid min räddare i nöden, det finns inget bättre när man är deppig än en riktigt bra låt!
   jag mår inte alls bra, håller på att bli sjuk tror jag :( jag har väldigt ont i magen och mår fruktansvärt illa. jag har inte tid att bli sjuk ju. suck. tillråga på allt har jag kvinnoproblem (dvs mens) äsch, det blir bättre!
   phill, jag hoppas att vi kan ses snart, för jag saknar dig!

emilaijni.bilddagboken.se


love,emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0