estetfest, ohja!

Igår vare estetfest, och efteratt varit sjuk en vecka var jag ju inte superpepp, men tänkte att ja, det kan ju bli massa kul som förra gången. man missar helt enkelt inte en estetfest. och faktiskt så hade jag jätte kul. jag var på parteyhumör hela kvällen och det artade sig ritkigt bra. dock failade mitt humör ett tag i slutet, men man kan ju inte lyckas jämt. efter en promenad och pratstund med Hannes så kändes det lite bättre. Hannes lillasyster Ebba var där, hon ska nog börja estet nästa år. hon är supertrevlig. Hon kom fram till mig och log och sa: "emma, du har en jättefin kropp, ta hand om den!" jag kommer att leva på den kommentaren i veckor!
   i onsdags vare konsert på UG i ystad och det gick över förväntan. dock var min feber senare på kvällen inte nådig. usch så dåligt jag mådde. och en guldstjärna till alex som stod ut med mig hela natten, och till catrin som värmde rispåse till mig och hjälpte mig med mina kvinnoproblem. det är inte lätt att vara kvinna alltid, jag säger då det!
   nej nu ska jag och min bakfylla gå och äta. maud, ohja! (maud=mat för de som inte är skånings)


love,emma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0