positiv attityd

hej!
   idag äre en positiv dag, även om jag har en fruktansvärd huvudvärk och är jätte varm (typ feber). jag tänker vara glad ändå, för jag är hos alex. Jag har inte så mkt att blogga om längre, så ni får ursäkta att det är ont om inlägg, men jag har aldrig tid tyvärr.
   Igår var jag i malmö med helene och fotades i turning torso (the studio). Jätte kul och bilderna blev asbra! Dock får jag elva bildeer för 1650 kr, vilket jag egentligen inte har råd med så mamma är jätte arg på mig, men det struntar jag i!
   positiv attityd folks!


love,emma!

Kommentarer
Postat av: Helene

åh ja, hade superkul! speciellt när jag stack dig med mitt paraply, har nog aldrig skrattat så mkt ^^ haha. folk måste ha trott vi var helt knasiga! men men, bilderna blev suuuuperfina på dig <3

2008-12-21 @ 14:27:44
URL: http://hilaijnen.blogspot.com
Postat av: sarah

jaghar också huvudvärk och är jättevarm =/ och inte nog med det, jag mår illa också. det är synd om oss!

2008-12-21 @ 15:47:14
URL: http://tsumarane.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0