tralalaa

Nu är jag glader igen! Jag har spelat lite rockband, och fått mat i magen.
Simme kom hit innan och spelade rockband med mig och älskling, sen drog han hem och käkade och nu är han tillbaka igen! Han och Phille sitter och kollar in philles data, sitter och laddar ner musik eller något. Själv sitter jag här. Inte mycket som ska göras ikväll, ta ett mysigt bad med älsklingen, gå en lång promenad med ville, och sova såklart!
   Detta är dock sista sommarlovs veckan, vilket suuuger stenhårt, men sånt är livet. Jag bara undrar var de nio veckorna tog vägen så fort..
   En annan sak jag har kommmit på är att jag vill fota människor, levande motiv, inte bara blommor och bin, utan riktiga levande människor som poserar! Men eftersom jag inte är proffs fotograf så blir det inget av det tyvärr... MEN JAG VIIIIIIIIIILL!

Kommentarer
Postat av: Sarah

jag ställer gärna upp som modell :D

2008-08-17 @ 22:11:45
URL: http://daddyimawhore.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0