Tråkigheter

Det borde vara olagligt att ha så tråkigt som jag har nu! Verkligen inget som händer någonstans! Gaah, jag blir trött på detta. Nyss varit ute och promenerat med ville, och vill ni känna er trygga ute på natten så skaffa rottveiler att gå med. Jag kände mig lugn och trygg för första gången på länge, otroligt men sant.
   Älskling är sjuk, den stackarn. Han ligger i soffan och kollar tv med massa feber, jag tror att det börjar närma sig 40 grader, han är brännhet! Hoppas att han kryar på sig, för 1 jag vet hur tråkigt det är att va sjuk 2 jag kommer att bli smittad annars. Jag drar på mig förkylningar och andra virus hur lätt som helst.
   Ville ligger och flåsar på golvet bredvid mig, phill ligger i soffan i rummet på andra sidan väggen, och här sitter jag. Jag vill ha folk att prata med, någon att skriva till, jag vill inte vara ensam. Social är bra!


love, emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0