Svar och sånt :)

Jag har fått en komentar där det frågades om vad jag hade för kamera. Jag har en nikon d40 systemkamera! Jag är verkligen sjukt nöjd med den. Även om den inte har det högsta antalet megapixlar så tar den bra bilder. Och eftersom jag älskar mitt photoshop så använder jag det också litegrann. Mest för att det är kul, inte för att jag inte kan lägga ut oredigerade bilder, för det kan jag!
   Jag tror att jag har urinvägsinfektion, villket suuuger! Det gör ont och är allmänt obehagligt! Nu tänkte jag faktiskt ta ett varmt bad, för det brukar lindra lite iaf, och bara ta hand om mig själv. Shortsen som jag köpte till älsklingen igår (btw på denna liksom) var för små, dom passade inte. Irriterande men sant. Och eftersom han är sjuk kan vi inte åka och byta dom så där var dom pengarna åt helvete! Sånt är livet :) Jag gillar att ge!
   Nu har två människor sagt att jag f gärna fota dom, lyckan är gjord! Sarah och Sebbe, ni är bästaste bäst!


love, emma!

Kommentarer
Postat av: Sarah

fota är ju kul så klart man ställer upp :D och sen att få umgås med dig tackar man ALDRIG nej till <3

2008-08-19 @ 16:49:38
URL: http://daddyimawhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0