malmöfestivalen&film

Idag gick jag och älskling upp jätte tidigt, eller ja halv nio (A) skulle gått upp åtta men så blev det inte!
Klockan halv tio ´åkte jag och pappa lastbil till eslöv där den skulle lagas eller nått. Klockan tio tog mamma och phille clion och körde och hämtade oss i eslöv, sedan bar det av till malmö. Pappa köpte massa arbetskläder och saker först , för flera tusen typ. Malmöfestivalen nästa! Idag var första gången i hela mitt liv jag har sett min mamma och min pappa åka buss.. Underligt som fan, tro mig!! Där hände inte mkt, kollade rundor ett par timmar, innan vi åkte tillbaka mobilia där bilen stod, och sen körde phille älskling oss till kävlinge.
   Vi gick hem till hans syster och hämtade nycklar till garaget och deras lägenhet sen gick vi hem. Kom hem , var hungriga, insåg att det inte fanns någon mat, så det hela slutade med kokta grönsaker och brunsås. Gott men inte någon riktig middag egentligen.
   Nu sitter/ligger vi i älsklings säng och kollar på en romantisk film på fyran med kate winslet och orlando blom. Riktiga snyggingar båda två , mums ;) elisabethtown, väl värd att se!
   Imorgon och en vecka framåt är vi hundvakter i kävlinge, kom gärna och hälsa på :) och nästa stopp på min resa är malmöfestivalen och miss li :D
   Ett par sista ord bara, JAG SAKNAR JENNY!

take care, love, emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0