mående

Jag blev så insprirerad av daddyimawhore.blogg.se innan, sarah är bra, så jag tänker dra alla mina känslor kortfattat. Miljöförstöring suger, miljövänligt borde vara billigt om inte gratis, rädda planeten!
   Jag mår inte alls bra just nu, känner mig lite halvdepp och värdelös, men jag försöker göra det bästa av det. Jag har ont i en njure och urinvägsinfektion har man också. Attans vad allt lyckas drabba mig.
   Jag skulle aldrig lita på mig själv så jag kan inte förstå att andra gör det!


love, emma!

Kommentarer
Postat av: Sarah

kul att någon uppskattar min blogg :)

oj, du får krya på dig <3

jag har precis haft urinvägsinfektion, inget skoj alls!

2008-08-20 @ 07:53:51
URL: http://daddyimawhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0