god natt

jag måste bara skriva en sak innan jag går upp till älskling och sover,
SMOKING GIVES BAD BREATH!
Såg en bild på en tjej som rökade och kom fram till att hon är snygg men hon luktar säkerligen pekka!
Hujedamig säger jag bara.
En cigg då och då kan sitta fint, men jag käner själv hur illa jag luktar :/

Det gick bra att brumma hem till vollsjö med min lilla moppe, tog lite mer än en timme bara *wohoo*
så nu är jag hemma, sen imorgon bitti sticker vi till malmö och sedan kävlinge nästa. Jag är ju aldrig hemma
nu för tiden, bra eller dåligt ?! jag vet inte!

Nu när jag sitter här kliar det i fingrarna och jag vill aldrig sluta skriva men jag måste ju sova också :)
men några få rader till blir det väl :)

Idag träffade jag även syster (therese) för sista gången denna sommaren, för på måndag åker hon tbc till småland.
Jag saknar henne redan :( Men sånt är livet, och hon har bara ett år kvar till studenten! Jag visste att du skulle
klara det syster, du kan om du bara ger dig fan på det!

Hundvakt med älskling nästa vecka, känns helt okej. Tråkigt bara att det är sista lediga veckan innan skolan :/
men det är malmö festivalen och det är ju alltid något! :D malmöfestivalen is the shiiiet :D

Den 26 har jag och älskling varit ihop i två år, tiden går fort :) det går upp och ibland ner, men så är det :) det funkar iaf :)

"-bra jobbat jackie!
- HAN HETER LEE FFS!!!"


mihihih ^^


love, emma :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med att tiden går för fort :O Jag o Doffe har ju varit tillsammans i 3 ½år snart... :O

2008-08-17 @ 18:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0