morgonens betalningsanmärkning.

Igår fungerade inte bloggen alls, antingen var sidan nere för stúnden eller så gick det inte att publicera. Ledsen för det men nu är jag tillbaka iallafall kära läsare.
   Igår morse (05.15) åkte jag in till akuten i lund. Hade en sjukt obehaglig smärta som inte gick över vid njurarna ungefär. Ringde sjukupplysningen innan vi åkte och dom sa att det kunde vara njurbäckeninflammation mest troligen. Men allt löste sig till det bästa, det visade sig bara vara en elakartad urinvägsinfektion. Så nu äre pencilin som gäller för mig en vecka framåt.
   Idag blev jag väckt av telefonen som ringde, och det visade sig vara Jenny som var pratsugen. Inte illa alls. Klockan var halv tolv så det var nog tur att hon ringde, annars hade jag kanske fortfarande sovit. Hon ville hitta på något men jag är som bekant hundvakt i kävlinge så det blev inget med det. Istället ska jag förmodligen sova hos henne söndag-måndag och sällskapa med henne och Ange till skolan på måndag. Jag längtar till söndag men inte måndag.
   Ikväll ska jag till stripen i löddeköpinge och se på streetracing med Phille darling och förhoppningsvis Alle. Längesen som bara den vi umgicks så det ska bli kul :)
  
Nu tänker jag irritera mig lite på bolagen som skicka ut betalningsanmärkningar och liknande.Jag pratade nyss med en kompis som fått en betalningsanmärkning från tradera trots att han aldrig haft en konto där. Det är inte så att hans namn är vanligt så det kan vara fel på det viset. Hur i hela fridens namn kan det gå till ? Sitter det någon snubbe och plockar ut random namn och tänker "haha han har säkert varit dum, han får en anmärkning" innan han skickar brevet so tvingar oskyldiga att betala?! Jag blir så irriterad på det. Jag finner knappt ord. Det är galet, det är vad det är!

Världen är ett sjukt ställe!

love, emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0