dumma polisen

Det är inte så att jag tycker illa om polisen, okej lite gör jag men det har sina skäl som jag känner att jag inte ska dra här. Idag kom iaf Alle och Teddie hit och så käkade jag och älsklingen innan vi alla drog till stripen i Lödde. Street racing ´är massor med kul tycker jag så jag var väldigt spänd och glad för detta. Vi hann knappt komma dit förrän polisen anlände, så var det med det täkte alla och så kördes det vidare till landskrona. Kommer dit, röker en ciggarett och så kommer polisen igen. Goddamn var min första tanke. Hemåt igen med en väldigt besviken Emma. Jag hade verkligen sett fram emot detta och så blir det såhär. Är det inte typiskt ?

love,emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0