digitalt foto

   Erika :)


Jag vet att jag inte har uppdaterat min blogg på ett tag nu, men jag har verkligen inte varit pepp på någonting alls. Verkligen inte orkat, och det är jag ledsen för. Ursäkta mig!
   Bilden är från min första digitalt foto lektion. Sjukt kul, det kommer nog att bli bra. Det ska bli roligt att öva sig på att fotografera och lära sig om varför bilderna bilr som dom blir. Tur dock att jag har Ida och Erika, vem skulle jag annars umgåtts med?!
   Nu när jag har känt mig depp på sista tiden har jag kommit att fundera på varför jag blir så deppig på hösten, varför är det så och vad kan jag göra åt det? Jag vill ju vara glad och pepp mest hela tiden, men just nu har jag en bra stund, alltid något iaf! (Y)
   Jag har köpt ett nytt nagellack idag, ett grått typ. Sen på bussen hem så träffade jag Carro som jag varit vän med i tio år detta året, och lånade ut det till henne. Jag är ändå ingen nagellacks person tyvärr, för det är snyggt men inte riktigt min grej. Jag bara gillar att köpa dom :D Jag har två lila, två blå och två röda (om inte fler). Det är faktiskt olika nyanser brukar jag svara när mamma säger åt mig att det är dumt att köpa samma två gånger. Dessutom känns det roligt med lite färg nu till hösten, för att pigga upp mitt hunör!
   En ny grej för idag är dagens älskling. Lite inspiration från hierophant.devote.se, älskade Elvira :)
Jenny,  du är en klippa. Du är en underbar människa verkligen, jag tycker så mycket om dig. Jag vet att du har det jobbigt ibland, precis som jag, men du kan klara dig igenom det precis som jag ska klara mig igenom mitt skit. Det ljusnar i horisonten, det kommer att bli bra. Vackra, underbara Jenny! Du är bäst på att peppa mig och göra mig glad om det känns depp en dag. Du är verkligen en riktig liten solstråle! jag älskar dig <3


dessutom en stjärna till min andra hälft , Philip Langöe-Conradsen :)<3


love,emma!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är bäst emma! <3

2008-09-01 @ 18:59:47
Postat av: Philip

du är min andra hälft!!! en gigantisk sjärna till dig!

2008-10-14 @ 22:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0