2004-2007

Jag kom att tänka på en sak innan! Hur fruktansvärt det var att sluta nian! Sista konserten och sånt (gick ju musikklass). När man stod där framme och försökte hålla tillbaka tårarna, och när man inte klarade det längre, alla grät, allt gjorde så ont. Det var verkligen en tomhet inom mig den sommaren. Hur skulle jag klara mig utan mitt kära 9c ? Jag har aldrig varit så ledsen som den sommaren. Och london resan, den var ju underbar. Visst har jag förskönat den lite i mina tankar, jag vill ju bara minnas det bra. Hur man strosade runt med kompisarna och slösade massor med pengar. Jag tappade rösten när jag var i london (pga av avgaserna) och när jag skulle köpa en navelpiercing var det enda ljud jag kunde få fram Iiiiihk. En kompis prutade ner den halva priset, och en navelpiercing med sten i båda kulorna för 75 kronor är inte alldeles illa pinkat tycker jag :)
   Idag är Mattias här, ska käka tacos sen! Nyss har vi varit på center syd och handlat lite. Jag handlade för 200 kronor :O Pengar jag inte egentligen har råd att spendera, men snart kommer nya mpengar, alltid något! Jag var faktiskt snäll och givmild och köpte ett par badshorts till min älskling :) svart/grå rutiga med turkos text, två fram fickor och en bakficka!
   Nu skrev Sebbe på msn så jag ska prata med honom en liten stund, sen äre rockband och promenera ville hem till millie (älsklings mamma) och hämta köttfärs och konserver till tacosen :)
Låt jag kan rekomendera; Run to the hills - Iron maiden.

love, emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0