sånglektioner och student bekymmer.

"And I don't wanna miss a thing!"
Sånglektioner är roligt, men jag tycker fortfarande att uppsjungning är läskigt! Har man hela livet fått höra att man inte kan sjunga så sitter det i. Jag gör dock mitt bästa för att tro att det inte är helt förjävligt..
   Jag har ett dilemma. Jag är bjuden på två studenter. Min pojkväns och min äldsta kompis. Jag älskar henne, hon är som en syster för mig och jag vill såklart vara där för henne och fira att hon lyckades, men samtidigt blev jag bjuden först till min pojkvän. Jag vill ju fira honom också, så just nu sitter jag och klurar på en lösning. För hur väljer man mellan två underbara människor? Jag säger då det.
   Hela kvällen har Alex suttit här och gjort läxa och jag är väldigt stolt, men jag kan ju säga att jag har haft dötrist och har haft en sådan lust att bara skriva av mig. Det blir väl lätt så när man inte kan.
   Imorgon är det Rock&Pop och jag har tränat bannemig. Vi spelar "walk this way - aerosmith", "go your own way - fleetwood mac", "summercat - billy the vision and the dancers", "best of you - foo fighters", "hit me with your best shot - pat benatar" och numera även "come on eileen - dexys midnight runners". Konsert i sommar och jag är pepp som attans! Jag älskar att stå på scen!
   Hoppas att det händer något kul i helgen, säg till om ni vet något :)




på bilden; therese (min äldsta kompis) & jag (emma)








love,emma!

Kommentarer
Postat av: Therese

Emma lilla, för de första, kunde du inte hittat en snyggare bild? ;) haha. sen så de här med student bekymerna, gå du till alex de e ingen fara. men då MÅSTE du LOVA att du kommer upp hit i sommar. Okeej? =) SAKNAR DEJ!!



Puss&Kram på dej lill-syrran.

(Btw så e jag tjock nu, de syns att jag e gravid. vet inte riktigt om jag tycker om tjockheten, men graviditeten tycker jag ju om). =)

2009-05-22 @ 07:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0