att vakta hus&katter

Hej.
Jag är kattvakt! och alex spelar spel på box 360 och jag borde skriva på mitt muntliga nationella tills imorgon, men jag är latlatlat och orkar inte alls. Jag lovar att jag ska, men inte just nu! :) "det löser sig, det gör det alltid!" som timbuktu säger. Och aberopå timbuk, honom ska jag se i sommar och det känns underbart! Snart äre sommarlov och la festivalia Hultsfred 09, heja heja! Kommer säkerligen att bli asnice, och just nu har jag en positiv inställning!
   Just nu är jag faktiskt ganksa glad överlag, skönt som fan! jag har inga riktiga problem, mer än nationella till imorgon, men jag får väl sitta uppe hela natten om det ska va så...




love,emma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0