längtan!


Nu är snart alex hemma igen, och jag saknar honom så att det värker i kroppen.
Imorgon kommer han hem och det blir mys och pussande hela dagen, underbart!
  





Jag har gått och blivit på dikthumör igen. Skrev lite nyss faktiskt. Även om det inte är i närheten av hur jag skrev innan så är jag ändå hyfsat nöjd. Mina dikter är mest för att alla orden ska få komma ut ur mitt huvud, för där är inte mer plats.
   Jag är så sugen på sprit, att dricka vin en varm sommarkväll ute i gräset med trevlig sällskap, låter det inte som en toppen idé? Är ni på så hör av er :D
   Nej nu ska jag sova så jag är pigg imorgon middag när Alex kommer hit!



love,emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0