nununu.

Jag vill så gärna, från djupet av mitt hjärta, fotografera. Här och nu. Jag vill få mina bilder publicerade och jag vill att folk ska tycka om det jag gör. Jag vill vara bra på att fotografera, och jag vill kunna lova mina modeller proffsiga bilder. Jag vill verkligen så gärna!
   Jag vill så gärna ha en garderob som Carrie i SATC eller Jenny. Jag vill just nu sitta i en lägenhet som är bara min och röka med Jenny. Ta ett glas vin, ta en ciggarett, gå ut på puben. Jag vill kunna flörta som en singeltjej, och jag vill bo i London eller NY.
   Jag har så mycket jag vill just nu, kan jag inte bara få det? Kan det inte hända mig?



I'm feeling kind of lonely..

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag vet att du kan få dina bilder publicerade. Du är jätte duktig på att fotta. Tänkte höra med dig om du vill vara heders fotograf på Lill*ns dop? Iof äre itne förrän i feb-mars men iaf? Du vet ju att jag är tidigt ute med saker :P skulle även höra med dig om du inte kan fota mig, tobias och Lilln när hn har kommit till världen? såna fina foto du vet. Miss you. <3

2009-08-25 @ 12:39:34
URL: http://thraiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0