night in mind.

Jag är ganska dålig på det där med att blogga, eller hur.. hmm, men jag har inte mkt tid över och ännu mindre att skriva om. mitt liv är inte så intressant haha ^^
   Jag ska börja fota för projektarbetet nästa vecka, heja emma! spännande :D dock måste jag komma igång snart och fråga folk som ska vara med.. jag vågar inte, då jag inte kan lova något toppenresultat.
   Idag lovade mamma mig (nästan lovade iallafall) att jag ska få en duk att ha som bakgrund när jag fotar hemma! Min mamma är snäll ibland, när hon inte tjatar om städning.. Dessutom får jag nog ett blixtpaket i födelsedagspresent som gör att jag kan börja med seriösa porträtt! oh yes!



love,emma!

Kommentarer
Postat av: angelica

sv: hehe eller hur!:D i try my best:D



ja, inte alltid så lätt. Men jag försöker. hihi.

Hur är det emd dig emmaaa?:D <3

2009-08-15 @ 09:42:40
URL: http://aangeeelica.blogg.se/
Postat av: Helene

JAAAA! jag ska dit! :D hihi, kan ju skicka iväg ett sms eller så (a) så kanske vi ses i röran ;) hehe. jaaaaa! eller hm.. det ska vi nog kunna få ihop ;) <3

2009-08-15 @ 13:23:36
URL: http://ticktickboooom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0