klockan är sent och jag ska upp tidigt..

Jag läste precis ett citat i självbiografin om Marilyn Manson ; " Världen särar på benen för ännu en stjärnas behov..."
är inte det så sant som det är sagt? vissa människor köper saker för att kändisar gör reklam för det.. patetiskt...
   Imorgon ska jag till tandläkaren, på fredag ska Helene klippa mig och på lördag ska hennes artonårsdag firas. Bra vecka, mjadå! :)
   Jag vill verkligen komma igång med mitt projektarbete. Nununuuuu...










love,emma!

Kommentarer
Postat av: angelica

hihi, tack babe!:D Joooo, det gör hon. Hon bor där ;o du vet säkert vem det är:D Hon har en lillebror också, vet inte om han är ett år yngre än oss eller ett år äldre, men hon har en bror iaf.



Jooo, när kan du träffas och fotas?(A) <3<33

2009-08-03 @ 12:12:16
URL: http://aangeeelica.blogg.se/
Postat av: Helene

haha, men flätor, shit asså. jag kan knappt det själv, men man får väl chansa lite ;D hehe. yaaay, för det är skit kul att göra outfits, tar bara typ skit lång tid , SES SNART!! :D <3

2009-08-03 @ 12:32:53
URL: http://ticktickboooom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0