impact.

Jag är kollar på en mini serie som heter Impact, sjuuukt spännande. ska jorden räddas eller dör vi? ^^ mihihihi who knows.
Idag var Alex så snäll och körde mig till Vellinge för att hämta mig väska som jag tappat där, han är väl för go han! :) och då satt vi och snackade om allt möjligt på vägen dit och jag blev så akut sugen på en spontan resa. bara åka och se vad som händer! 
Dessutom är jag sugen på festival. Blire Whacken kanske? det är ju iof i tyskland, så det är en bit att åka, men det är hyfsat billigt och bussresa dit och hem ingår. Blir det värt det? jag vill, jag  vill , jag vill. hultsfred var ju kul och så, men en massa stela svenskar, långt att åka, halvkul band på en festival som ska läggas ner.. mjaaaaa...
säga vad man säga vill, i år tar jag studenten och det är nice. sen blire luffa sverige runt (eventuellt) med ett par kompisar, festival och sen jobb. Det kan nog bli bra, jag kan nog bli lycklig av det.
och hela tiden en massa doser av de bästa jag vet, jenny och alex. Ni gör mig såhär lycklig!
love,emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0