det är INTE okej.

just nu sitter jag och tar emot bilder från turnén vi hade med klassen, sarah är en sån darling och skickar världens största rar fil :D

i övrigt är det INTE okej att dom bara visar gamla family guy och the simpsons avsnitt. jag är så trött på dom, har ju sett alla typ. INTE okej som sagt. men sen är det i alla fall paradise hotel :D min favorit serie just nu!
jag har haft världens pepp på festival nu ett tag. är grymt sugen på wacken i tyskland. hade ju varit awesome, festival överhuvudtaget är awesome.
malin frågade mig idag om jag ville fota henne, och självklart vill jag det! och helene ska bestämma sig för en dag också. och på torsdag ska jag nog fota lite närbilder med jenny, rooooligt :D massa fotande på gång! :D
nej nu ska jag smita och mysa med alex en stund.



love,emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0