baklängesprat.

Idag var min Cajsa på tv, på kanal 8, med Robert Aschberg. Hon pratade och sjöng baklänges. Det är det bannemig inte många som kan *stolt* hon satt bredvid Kissie i soffan och var superduktig. Inte varje dag man sitter bredvid henne. Jag gillar henne inte så, men hennes blogg är underhållande iallafall! :)

Cajsa på bilden från turnén med ES3MK.
Jag är sugen på att fotografera så jag ska försöka boka fototider med lite tjejer nästa vecka, det händer så väldigt mycket denna veckan nämligen. Jag ska försöka blogga mellan varven men jag kan inte lova något.
Imorgon ska jag till malmö med Jenny där vi ska fika med Chrille som vi saknat som tusan. Jenny och jag hade ett ganska speciellt förhållande med honom i ettan, och nu pratar vi inte så ofta. Dessutom fyller Jensy år så jag måste ju fira henne lite! :D


bifogar en bild på min galna kvinna!
nej nu borde jag sova om jag ska orka ta mig i kragen och gå upp för en tråkig samhällslektion imorgon. Sen är det ju i och för sig ensemble efteråt, vilket brukar vara nice :) Jag får längta till lördag då jag troligen ska träffa Helene, min prinsessa! Henne saknar jag faktiskt ganska ofta!



reklamar även lite för Sarah vars blogg jag läste nyss. Hon skriver alltid  om så roliga saker! :)

love,emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0