provdag

Igår pluggade jag som attans, förra veckan pluggade jag som attans, idag kom jag till provsalen och fick veta att vi skulle göra våra egna frågor och svara på dom... Detta är mycket svårare än man tror, och jag fick härnsläpp! Satt en stund och tänkte innan jag kom igång. När jag väl var klar med att skriva 10 G frågor och svara på dom så säger fröken att tiden är slut. Men eftersom hon var sen fick vi en halvtimme extra vilket var tur för när dom sa att den tiden var slut så skrev jag klart sista ordet och lämnade in. Jag är inte helt nöjd, men jag får väl se hur det gick. Jag som så gärna ville ha MVG ;(
   Jag funderar på att börja blogga mer. Kom igång liksom. Men som sagt så får vi nog se hur det blir med det, jag är bra på att säga saker men inte lika bra på att fullfölja.
   Är ni intresserade av att läsa om jag kommer igång?


love,emma!










Musiktips; Status Quo - In the army
                   Status Quo  - Burning bridges

Kommentarer
Postat av: Sarah

jag kommer läsa :D

2009-05-11 @ 16:14:20
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0