utseendefixering&löshår.

God kväll alla.

PI vilken dålig dag jag har.. Verkligen inget kul alls. Jag vill mest dra täcket över huvudet och glömma bort världen, men så funkar det inte så jag har tagit mig i kragen! Digitalt foto lektionen idag var ganska rolig tyckte jag. Jag trivs bra BAKOM kameran, och många av bilderna var riktigt super!
   Utseende fixering är en dum grej. Människor som absolut inte kan ha minsta valk, som inte kan gå utanför rummet utan smink, som verkligen måste ha ett "perfekt" utseende. Jag tycker synd om dom, så synd om dom. För det kan ju inte vara lätt att ha det så. Jag har löshår, men jag står för det! jag låtsas inte att det är mitt egna. Jag passar helt enkelt bättre i långt hår (:
   dagens musik; RMK
   Och vet ni vad, Kicki skrev sjukt gulligt om mig på sin blogg och jag blev jätte glad. Hon är en sån pärla! :D




love,emma!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jasså tack för det då =) Ville du skulle vara glad för jag läste någon gång att allt gick dåligt för dig, men jag e glad jag lärt känna dig =)

Jag e koerthårig aaaaahhh! Haha



Puss på dej

2008-09-18 @ 18:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0