livets små otrevligheter

snart ska jag gå till bussen och jag är inte alls pepp på skolan idag. Skulle stannat hemma om det ine varit så att mamma var ledig idag. Jag är deppig och trött och orkar inte alls med att gå till skolan och vara social. Menmen, what to do. datorn har dessutom varit igång hela natten för att jag skickade en ´megastor rarfil till daddyimawhore.blogg.se sarah med andra ord. Det är en trevlig kvinna det, tur att jag har henne! Synd att hon inte ska till skolan på hela veckan men kursen till hennes nya jobb är faktiskt viktig, så grattis sarah till det nya jobbet!
   Deppighet suger, varför drabbas bara vissa...?


love,emma!

Kommentarer
Postat av: sarah

jag saknar dig kvinna <3

2008-09-04 @ 18:58:22
URL: http://daddyimawhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0