God morgon världen!

  bål en vacker student dag!




   Nu var det ett tag sedan jag skrev, igen. Jag har blivit dålig på att uppdatera min stackars blogg. Nu när skolan har börjat igen känns det dock som det är så mycket som ska hinnas med, och tiden räcker inte till, jag hinner inte med allt jag vill hinna. Klippning idag dock, kan behövas klippas bort lite oranget i topparna. Helene ska klippa mig på emergetica idag, salongen där hon typ praktiserar. Och jag får såklart betala själv, suck. Sommarjobbs pengar är inte bara bra.
   En sak jag har tänkt på är att när man väl är i skolan så tycker man att det är tråkigt, sen när man inte har varit där på länge så saknar man den. Lite underligt men sant.
   Nu måste jag springa till bussen och Elvira!


love,emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0