dåliga drömmar.

God morgon söta.
   Jag gick upp halv sex imorse trots att jag inte har någon lektion idag eftersom jag ska till tandläkaren klockan ett i sjöbo idag. Och imorgon är det tandläkaren igen. Jag börjar bli stammis där, suck.
   Inatt hade jag dessutom dåliga drömmar och när jag skulle sova mådde jag inte alls bra. Jag är inte pepp på något alls. Det har hänt så mycket den senaste tiden att jag inte har hunnit med, Min själ är borta, som i en dimma. Jag försöker hitta ut ur vimlet av människor, vimlet av saker och ting som klumpar ihop sig som gråten i halsen. Jag vill bara trycka ctrl+alt+del. Det är dock dags att ta sig i kragen och bli bättre, dags att må bra.
   Ikväll, eller ja klockan fem i eftermiddag ska jag träffa Phille i malmö. Träffas, prata, avsluta på ett bra sätt. Jag vill lösa det, jag vill ha det bra med honom igen, men jag känner inom mig att det inte funkar just nu. Jag vill vara med mitt livs kärlek och det gör så ont att det inte funkar..
   Jag saknar min kamera men eftersom jag inte ska hem så lär jag inte få se den på ett tag. Jag har inspiration. Jag vill fotografera människor, jag vill ta porträtt och ändå blir det aldrig så.
    Nu ska jag tipsa om en hemida med jätte fina bilder: www.ceciliaphoto.se
    Och en supercool blogg som måste besökas: pinkpoo.blogg.se
    För mig nyupptäckt musik som läker mitt blödande hjärta: svenska akademien.

jag är iallafall snyggt klädd idag, trots att dagen är bajs i övrigt!



love,emma!

Kommentarer
Postat av: Phille

Vi löser detta emma! jag vill också var med mitt livskärlek! det gör ont i mig också att det inte funkar! det kommer bli bra! jag väntar på dig!



Jag Philip Älskar Dig Emma! <3 För evigt!

2008-11-10 @ 20:16:18
Postat av: Phille

Jag vill också att det ska funka! kärlek och lycka från migtill dig!

2008-11-10 @ 20:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0